Stäng Vår site sparar cookies på din dator. Om du fortsätter att surfa på vår site ger du ditt medgivande till hur vi använder cookies. Du kommer bara få denna information en gång, således visas den inte nästa gång du besöker vår site. Läs mer om hur vi använder cookies här

Allmänna transporter

Centrebus Leeds

"CDS 830 har minskat vår kontanthantering från 5-6 timmar till 1.5 timme"

Bussbolaget Travel de Courcey tröttnade på att lägga 5-6 timmar om dagen på manuell uppräkning av kontanter och krävde en mindre tidskrävande och mer kostnadseffektiv lösning. De valde SCAN COIN CDS 830 vilket har lett till att deras kontanthantering endast tar 1.5 timme per dag.

Läs och se om Travel de Courcey kan inspirera dig till att göra förändringar i din verksamhet.

Centrebus Leeds

"Manuell uppräkning tog för lång tid ...... med CDP 4 sparar du massor med tid"

Den manuella hanteringen av kontanter tog för mycket tid, Centrebus i Leeds letade efter en lösning som inte bara var mindre tidskrävande, utan de önskade även att förbättra tillförlitligheten vid deponeringar. Valet föll på SCAN COINs CDP 4 som uppfyllde alla deras krav. 

Läs och se om den resa Centrebus i Leeds gjort kan inspirera dig till att göra förändringar i din verksamhet.

SCT Sheffield bus

"SCAN COIN tillhandahöll den mest kostnadseffektiva lösningen"

SCT i Sheffield ville installera ett pålitligt system som kunde hjälpa dem att lättare hantera stora mängder mynt och som kunde användas tillsammans med deras befintliga biljettsystem. De valde SCAN COINs CDP 4 lösning, vilken har överträffat deras förväntningar och effektivt förenat deras kontanta verksamheter.

Läs och se om den resa SCT i Sheffield gjort kan inspirera dig till att göra förändringar i din verksamhet.

Sullivan buses

"Servicen från SCAN COIN har varit strålande och vi jobbar gärna med dem i framtiden"

Sullivan bussar upplevde att mängden kontanter ökade och det krävdes ett system som kunde hjälpa dem uppnå ett snabbare, mer exakt och pålitligt sätt att hantera kontanter på. De beslutade sig för CDS 830 systemet och upplever nu att deras kontanthatering är enklare och smidigare.  

Läs och se om den resa Sullivan bussar gjort kan inspirera dig till att göra förändringar i din verksamhet.

Brighton

"Det är en viktig del av vår kontanthantering"

Med mer än 800 förare i sitt nätverk behöver Brighton & Hove Bus i Storbritannien en deponeringslösning som de kan ha fullt förtroende för när det gäller korrekthet, tillförlitlighet och hastighet. Valet föll på SCAN COINs CDP4-lösning som med råge uppfyller alla tre krav.

Läs och se om den resa Brighton & Hove gjort kan inspirera dig till att göra förändringar i din verksamhet.

Arriva DK

"Deras erfarenhet och expertis var ovärderlig"

Bussföretaget Arriva i Köpenhamn har varit kunder till SCAN COIN i mer än 10 år, och de använde redan biljett- och deponeringsautomater. När det var dags att byta ut den åldrande maskinparken fick SCAN COIN förtroendet att hjälpa till.

Arriva Danmark

"Den gör allt man kan önska - och mer därtill"

Arriva North West i Storbritannien valde CDP 4 från SCAN COIN, och de är verkligen nöjda med sitt val.

Deras tidigare deponeringssystem för kontanter var tidsödande, så när volymerna gick upp var det vettigt att se över rutinerna och byta till en automatiserad lösning. Positiva erfarenheter från samarbete med SCAN COIN på andra terminaler fick dem att välja oss som leverantör.

Läs och få mer information!

AVON UK

"Vi behövde ett kostnadseffektivt sätt att hantera vår kontantmängder"

Avon Buses i Merseyside har genom att börja använda SCAN COINs deponeringssystem lyckats minska den tid förarna lägger på kontanthantering med 75%. Genom att koppla systemet till biljettsystemet Wayfarer och till deras affärssystem har denna oberoende ledande aktör fått snabbare tillgång till affärskritisk information och har därmed förbättrat kontrollen över finanserna.
Kollektivtrafik

"Projektet med SCAN COIN visade sig vara det lättaste någonsin"

STIB/MIVB, Belgiens största företag inom allmänna transporter ville ha en deponeringslösning för förarna som skulle öka effektiviteten och minska den administrativa bördan kring kontanthanteringen i back-office. En skräddarsydd lösning från SCAN COIN, med CDP4 som bas, hjälpte STIB/MIVB att uppnå alla dessa mål.

TST Portugal

"En verkligt effektiv lösning"

TST i Portugal behövde öka kapaciteten för kontantdeponering, och beslöt sig för att uppgradera sina äldre CDP3 till SCAN COINs nyare CDP4.

Mer än 65 förare använder CDP4 varje dag, och de uppskattar hastigheten och noggrannheten när de deponerar sina pengar.

Üstra transport

"CDP4 har hjälpt oss till en mycket enklare process för flödet av våra viktiga affärsdata"

De installerade deponeringsmaskinerna hos Üstra visade sig vara olämpliga att koppla upp mot ett nätverk. Üstra valde då CDP4 från SCAN COIN som den grundläggande länken för integration mellan den mjukvara de hade installerat på bussarna och det centrala bokföringssystemet. Goda uppkopplingsmöjligheter mot nätverket var en avgörande faktor i valet av CDP4, tillsammans med SCAN COINs erfarenhet inom transportsektorn: "De kunde lämna massor av referenser inom allmänna transporter", berättar Mr Küster, och tillägger "Prisnivån är också väldigt väl anpassad till vår marknad".

Produkter

Referenser